top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraWeronika Iżel

Programy do montowania

Zaktualizowano: 7 cze 2018

Cześć! Dzisiaj chciałabym pokazać wam, a właściwie zrobić recenzję programów do montowania na komputerze. Mam nadzieję, że wam się spodoba, także zaczynajmy!


1. Movie maker

Program bezpłatny. Jak dla mnie jest on trochę specyficzny. Za dużo trzeba robić tylko po to by dodać napisy czy muzykę. Pomimo tego, że dużo osób go chwali, dla osób z brakiem doświadczenia może być trochę za trudny. Posiada oprogramowanie Windows.

Wniosek:

Program fajny dla osób, które mają czas na bawienie się z prostymi rzeczami w skomplikowany sposób.











2. iMovie

W iMovie montowałam bardzo długo. Jest to prosty oraz warty uwagi program. Na komputerze kosztuje ok. 5 zł, a na telefonie jest bezpłatny. Program działa z oprogramowaniem IOS.

Wniosek:

Program łatwy, tani oraz z ciekawymi efektami. Jedynym minusem jest to, że działa on tylko z oprogramowaniem IOS.










3. Final Cut Pro

Program, który kocham i montuje w nim obecnie. Kosztuje 1399 zł. Pomimo swojej ceny jest to bardzo zaawansowany program przy którym trzeba znać język montowania np. Blade (czyli na klawiaturze "b") oznacza podziel. Nazwałabym go prędzej iMovie Version Hard, ponieważ ma kilka zbliżonych efektów do iMovie. Jest on zdecydowanie za trudny dla osób bez doświadczenia. Działa na komputerach firmy Apple.

Wniosek:

Program bardzo drogi, jednak warty swojej ceny. Najlepszy dla osób z doświadczeniem, może być trudny dla osób bez doświadczenia.











4. Motion

Nie jest to do końca program do montowania, ponieważ zajmuję on się efektami specjalnymi. Kupiłam go za 299 zł. Jednym minusem jest to, że jeśli nie posiadasz Final Cut Pro to nie możesz mieć Motion, czyli jeżeli chcesz uzyskać fajne, ciekawe efekty, to musisz zapłacić 1399zł więcej. Myślałam, że Motion będzie miało bardziej realistyczne efekty, jednak tą umiejętnością trzeba dobrze operować.

Wniosek:

Program trudny, ale inny pozytywnie. Trzeba poświęcić mu trochę czasu, aby uzyskać realistyczne efekty. Nie najlepszy dla amatorów.










I tym o to programem kończę. Jeżeli chcecie programy do montowania albo do obrabiania filmików na telefonie piszcie mi tutaj w komentarzu lub zaobserwujcie mój profil na Instagramie @weronika_izel. Do zobaczenia w kolejnym poście!

Obrazy nie są robione przeze mnie, tylko przez stronę i wix, a także przez stronę Google.

xoxo

70 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Moda Koncertowa

bottom of page